Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2010 05:47 - Бъдеще, брак, деца ...
Автор: lloverprotectedll Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1145 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 03.03.2010 05:54


... това са темите, за които ми се говори от всички в последните 4 дни. Не ме питайте, как успявам да понеса целодневни лекций, в които непрекъснато ми се обяснява, че хомосексуалността ми ще изиграе лоша шега в бъдещето ми на цитирам ... МЪЖ! Всички, дори хора които не ме познават, ми обясняват с подробности колко ще е хубаво да намеря подходящото МОМИЧЕ, с което да създам сериозна връска, след това брак, свадба, и .... деца! Като цяло всичко това е Перфектно, представям си свадбата ми всичко е перфектно! Като единствената редакция която мога да направя е там, на олтара. Много се лъжат ако всички мислят, че ще стоя там, изправен, прегърнал момичето на живота ми .... не не не ... ще стоя там с МОМЧЕТО на живота ми. Следващия въпрос е, АМИ ДЕЦА? WOW! WOW! WOW! Успокойте се, за всичко се намира начин. Знам, че е малко налудничево 18 годишен ГЕЙ да ви говори на такава тема, но не си мислете, че на гея му е приятно 13 годишно момче да му говори за всичко това ПО ЦЯЛ ДЕН!!! Всъщност, сега се запитах ... Защо забога е нужно да се женя? На кой му пука за свадбата и парите които се хвърлят, като с тези пари може да се обзаведе жилището в което ще живея с ... половинката си - МЪЖ. На кой му пука за подписа? Колко хора в България, живеят на СЕМЕЙНИ НАЧЕЛА?! Да не кажа голяма дума, но почти всеки в БГ вече живее така!Ето го и "любимият" ми въпрос ... Защо не се промениш? Стара поговорка е тази, че вълка козината си мени, но нрава НЕ! Как мога да се променя, като едно момиче не може да ме възбуди, или ако успее по някаква дива случайност, го постига с много труд и мъка! 


Тагове:   брак,   бъдеще,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - заради теб самият трябва да се спреш и да премислиш...
03.03.2010 07:18
не всичко, което наричаме любов е любов - най-често става дума за притежание.
но притежанието е не-любов.
огромната самота на майка ти и липсата на баща ти като модел за подражание са причината за идентификацията ти с другия пол. но ти знаеш истината. бил си притежаван а не обичан. какво е любовта? преди всичко - свобода. света на родителите ти те е направил изкупителна жертва. все пак - ти избираш - дали ще играеш ролята на жертвата и ще се правиш на момичето на мама или ще поемеш живота си в свои ръце. и не ти говоря за това да си търсиш момиче на всяка цена. първото, което трябва да потърсиш е истината. не всички пътища са истински. понякога човек стъпва накриво и върви по черни пътища. но човек не е създаден за това. преживееш ли пробуждането ще разбереш какво е свобода. твоите демонстрации на ориентацията са детински зов за внимание но не са свобода. истинската свобода няма вземане даване с притежанието. поздрав - ела.
цитирай
2. lloverprotectedll - Не съм съгласен с теб ...
03.03.2010 12:22
Първо, ориентацията ми, не бих казал че е детински зов за внимание, Имам цялото внимание което някога съм искал, че даже и в повече ... второ през цялото време съм бил обграден от мъже (не гейове или би сексуални), и с право мога да кажа, че са ми били УЖ модел за подръжание. Що се отнася до любовта ... ти как разбираш думата свобода е въпроса?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lloverprotectedll
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35569
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930