Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 05:58 - Самотно лято ....
Автор: lloverprotectedll Категория: Лични дневници   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
0



Мммм Лятото,  е вече при нас ... с него всичките емоций, партита, забавления .... и любови! ... WoW ... Повечето хора твърдят, че всичко което чакаш цяла година, се появява лятото! ... Е да ама не! При мен всяко лято, започва и свършва по един и същ начин (Това лято няма изключение ... започна както всяко друго!) ММмм Самота! Точно с това започва всяко мое лято! Седя в 05:44 ... сам ... мислейки, за това как човек може да загуби всичко, като загуби един единствен човек! Мммм да обаче ... целия кошмар който преживях бе загуба на 3 специални за мен човека. Мммм дори да изреждам имена на никой няма нищо да му говорят, за това ще използвам само инициали! Г.К ... А.С ... Е.М ... Хора, на които имах доверие, хора които обичах, хора които бяха моя свят! Дори някой от тях, да прочете всичкото това, ще се изсмее и ще каже, че лъжа и лицемернича! Нека казват каквото искат, аз единствено знам, какво ми е ... само аз знам къде е мястото на всичките тези хора .... само и единствено аз, успях да видя и опитам горчивите, горещи сълзи които пролях за тях! Факт е, че ги изгубих и, че всичко е по моя вина .... Казах и направих мн неща които бяха срещу тях ... вместо да преглътна гордостта си! Обичам ги ... Факт! Ако някой от тях чете това, и тайничко пази малкото огънче в сърцето си ... огънчето на приятелството ни ... нека си спомни всичките ни хубави мигове, нека си спомни всичките добри и лоши моменти в които сме били заедно, нека си спомни как сме се запознали, и как сме се опознавали с времето ... нека се запита "Липсва ли ми тоя човек?" Моля ви ПРИЯТЕЛИ не правете моята грешка, не оставайте гордостта да оправлява света ви, ако я оставите ... то никога няма да можете да чуете какво ще ви каже сърцето! ОБИЧАМ ВИ ....


Тагове:   лято,   гордост,   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lloverprotectedll
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35592
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930