Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 14:30 - Моето минало, мое бъдеще!?
Автор: lloverprotectedll Категория: Лични дневници   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте Блогъри ... Аз се завърнах, с много нови мисли, преживявания, и въпроси .... До сега все обяснявах, колко гей съм, а всички около мен ми обясняваха колко се лъжа! Аз разбира се, не им вярвах... дали от инат или от нещо друго, просто не им вярвах! До преди 2 - 3 дни! Видях се с едно мое много бивше гадже ... аз бях осми клас, тя седми! Моето минало, стана мое настояще и бъдеще! Сега, мисълта за нея, отново  не ме оставя да заспя. Отново като се събудя, и казвам името й тихичко, отново се усмихвам, като я видя и отново искам да сме едно цяло. Тук е момента да спомена, че на нея споделих всичко това. Замислих се, от кога съм така и осъзнах ... през цялото време съм бил така! Помня всеки път в който съм си спомнил нещо с нея и съм искал да е това време, помня всяка моя усмивка която се е родила от вида на нещо което едно време тя ми е рисувала .... Незнам, как става всичко това ... знам, че за някои неща съм ужасно объркан, за други съм сиг. на 100%! Искам да съм с нея! Моето минало, мое бъдеще... мисъл, от която винаги съм се страхувал, може би защото има неща от миналото които не искам да присъстват в бъдещето ми ... сега обаче мисълта ми допада все пак ... в миналото ми съм имал и толкова много красиви и щастливи моменти ...


Тагове:   моето,   мое,   минало,   бъдеще,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lloverprotectedll
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35575
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930