Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2010 16:05 - Всяка дума - лъжа, всеки жест - нож в гърба!
Автор: lloverprotectedll Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1309 Коментари: 2 Гласове:
2



Ето ме отново, след голямото ми затишие ..... За тези няколко (11 - 12) дни, живота ми се пообърка доста стабилно ... говоря за "Приятелите" ми ....  Днес успях да си отговоря на въпроса, "Какво е да си предаден от човек, за който наистина ти е пукало?". Гадно е ... определено не искам повече да изпитвам това чуство! Сега да ви разкажа малко по подробно цялата работа. От известно време с едно момче, имахме много близки отношения .... може би като братя .... всичко беше ок, докато завистта от негова страна не го заслепи и не го подтикна към това първо да се сваля с гаджето ми, а след това да се покаже с коженото ми яке (което аз смятах за откраднато вече 2ра седмица). Всичко което каза беше .... обичам те ..... заболя ме от това поради простата причина, че за мен думата обичам те, не е дума която можем да казваме на всеки .... като докато я казваме, да забиваме нож в нечий гръб. Сега седейки и мислейки по въпроса "Какво толкова съм му направил?", проклинам всеки миг, който съм бил посветил на този човек. Проклинам всеки път в който съм изричал името му. Проклинам Всичко което ми напомня за него !!! Мразя го, никога не съм си представял, че мога да кажа, че мразя няко, но ФАКТ!!! Него го МРАЗЯ, заради всичко което е правил и ще продължава да прави зад гърба ми, с мисълта, че аз никога няма да разбера ....


Тагове:   нож,   дума,   лъжа,   жест,


Гласувай:
2



1. stix - Изяснете си положението.
20.03.2010 16:14
Поговорете си открито.
цитирай
2. lloverprotectedll - Пробвах, но ...
20.03.2010 16:19
... в замяна на първоначално добрия ми тон, получих заплахи от негова страна. Как мога да контактувам с него?! ... Никак ... Аз просто изгубих желанието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lloverprotectedll
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35477
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031